Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Reklamacje należy kierować na adres e-mail: sklep@marcoyog.pl
W przypadku woli odesłania sporządź dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację, w przypadku odesłania towaru, prosimy o odesłanie wraz z nim wszystkie jego akcesoria, jeżeli takie były oraz kopię rachunku potwierdzającego zakup, jeżeli był wystawiany.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Marek Ptasiński, MarcoYog
ul. Kilińskiego 18/6
80-452 Gdańsk

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego na odległość. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Marek Ptasiński, MarcoYog
ul. Kilińskiego 18/6
80-452 Gdańsk

Oświadczenie powinno zawierać: nr dowodu zakupu, nazwę zwracanego przedmiotu, datę zakupu, datę odbioru towaru. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon/rachunek, jeżeli był wystawiany.

Zwracany przez towar musi być nieużywany, kompletny oraz zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl