Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

1.1. Reklamacje należy kierować pisemnie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@marcoyog.pl
W przypadku woli odesłania sporządź dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyny reklamacji towaru, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Jeżeli zakupiony przez Ciebie towar ma wadę fizyczną, możesz wybrać z jakiego przysługującego Tobie uprawnienia chcesz skorzystać:

1.1.1. usunięcie wady produktu i jego naprawę;
1.1.2. wymianę wadliwego produktu na produkt bez wad;
1.1.3. obniżenie ceny wadliwego produktu;
1.1.4. odstąpienie od umowy (tylko jeśli wada będzie istotna).

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.) wprowadza w tym zakresie „hierarchię” środków ochrony konsumenta - w pierwszej kolejności będziesz miał prawo domagać się przywrócenia zgodności towaru z umową przez jego naprawę lub wymianę, i dopiero w dalszej kolejności, o ile naprawa czy też wymiana okażą się m.in. nieopłacalne, będziesz mógł skorzystać z kolejnych uprawnień, tzn. żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.

1.2. Zgodnie z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. regulacjami, towar jest zgodny z umową, jeżeli w zgodzie jej postanowieniami będą pozostawały w szczególności: 

1.2.1. opis towaru, jego rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
1.2.2. przydatność towaru do szczególnego celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, a sprzedawca to zaakceptował

1.3. Z chwilą otrzymania od Ciebie reklamacji podejmiemy działania w celu odebrania przez kuriera reklamowanego towaru. Odbiór reklamowanego towaru nastąpi na nasz koszt.


2. Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego na odległość. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Marek Ptasiński, MarcoYog
ul. Kilińskiego 18/6
80-452 Gdańsk

Oświadczenie powinno zawierać: nr dowodu zakupu, nazwę zwracanego przedmiotu, datę zakupu, datę odbioru towaru. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon/rachunek, jeżeli był wystawiany.

Zwracany przez towar musi być nieużywany, kompletny oraz zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.